loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک کتاب صدهزار تومانی

نویسندگان مرتبط : مرکز اسناد انقلاب اسلامی

یادداشت‌های حسین قدیانی که در جریان فتنه های اخیر مشتری بسیار زیادی پیدا کرده بود سرانجام در قالب کتاب "نُهِ دَه" و به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی با کش و قوس های فراوان موفق به اخذ مجوز انتشار شد و از دیروز در غرفه این انتشارات در نمایشگاه تهران در اختیار مخاطبان پر شمارش قرار گرفت.

به گزارش رجانیوز، کتاب "نُهِ دَه" که یادداشت‎های حسین قدیانی در وبلاگ " قطعه 26 " است از روز گذشته در غرفه انتشارات مرکز اسناد در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. مضمون این کتاب مرتبط با وقایع پس از انتخابات و فتنه 88 است که قدیانی با قلم تیز خود به رشته تحریر درآورده است.

اما نکته قابل توجه در اولین فروش این کتاب آنجا بود که یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران، با پرداخت یک میلیون ریال، اولین "نُهِ دَه" را خریداری کرد.

این خریدار که در حضور نویسنده کتاب اقدام به خرید یک میلیون ریالی کتاب قدیانی کرده بود، در گفتگو با رجانیوز، هدف خود از این اقدام را تقدیر از قلم نگارنده "نُهِ دَه" و تشویق قلم‌های متعهد عنوان کرده است.

گفتنی است مسئولان وزرات ارشاد در ابتدا از صدوز مجوز انتشار کتاب قدیانی امتناع کرده بودند ولی سرانجام مجوز انتشار این کتاب شب شنبه صادر شد.

پیش بینی می شود "نُهِ دَه" یکی از پرفروش ترین کتب نمایشگاه تهران باشد.این کتاب به خوبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب عرضه می شود.

پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط