loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آتش به اختیار» بایرامی

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

محمدرضا بایرامی، نویسنده، با بیان اینکه مشغول نگارش اثری در موضوع دفاع مقدس برای بزرگسالان است، گفت: چون قبل، مدت کوتاهی سراغ ادبیات بزرگسال می‌روم و به‌زودی دوباره نگارش برای نوجوانان را شروع خواهم کرد.

بایرامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: اکنون مشغول نگارش اثری با عنوان «آتش به اختیار» هستم اما با اتمام این کار مجددا نگارش برای نوجوانان را شروع می‌کنم.

وی تصریح کرد: نوشتن برای نوجوانان اصلی‌ترین دغدغه‌ من است اما مجبورم برای گفتن برخی حرف‌ها، گاهی به حوزه بزرگسال باز گردم اما این بازگشت طولانی نخواهد بود.

این نویسنده که برخی از آثارش با مضمون دفاع مقدس اعتبار خاصی برای او همراه داشته اند، توضیح بیشتری درباره آتش به اختیار نداد.

«مردگان باغ سبز» از آخرین آثار این نویسنده است که به‌تازگی توسط انتشارات سوره به چاپ رسیده است.

آثار این نویسنده ادبیات پایداری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

بایرامی رمان «مردگان باغ سبز» را با موضوع حوادث بعد از جنگ جهانی اول و اتفاقاتی که در آذربایجان ایران رخ داده، نوشته و در آن به برخی از ریشه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی پرداخته است. «پل معلق» (رمان بزرگسال)، «بر لبه پرتگاه»، «کوه مرا صدا زد»، «فصل درو کردن خرمن»، «صدای پای جنگ»، «عقاب‌های تپه 60»، نام تعدادی از کتاب‌های این نویسنده‌اند.

شنبه 1 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط