loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«تلاوت» قادر طهماسبی

نویسندگان مرتبط : قادر طهماسبی (فرید)

قادر طهماسبی دو داستان بلند «تلاوت» و «سلام کاملیا» را روانه بازار کتاب می‌کند.
«قادر طهماسبی»، شاعر و نویسنده معاصر، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در ارتباط با دو اثر داستانی تازه‌ خود گفت: رمان «تلاوت» در 14 فصل و به انضمام یک شعر بلند که پس از فصل پایانی آن قرار می‌گیرد، پس از تأیید هم‌اکنون توسط انتشارت سوره مهر به زیر چاپ رفته است.

وی ادامه داد: رمان دیگری که هم‌اکنون مشغول بازنویسی آن هستم «سلام کاملیا» نام دارد که در واقع ادامه داستان بلند تلاوت است و در 125 صفحه هم‌اکنون مشغول ویرایش نهایی آن هستم.

طهماسبی در ارتباط با درون‌مایه این داستان نیز گفت: هر دو رمان داستانی در عرض هم هستند و به واقع روایت نوعی زندگی و سیر سلوک جماعتی از اثیریان است. به اعتقاد من هر انسانی آیتی از اسم اعظم است که باید خود را تلاوت کند و این موضوع در این دو رمان به شکلی داستانی روایت می‌شود.

به گفته طهماسبی رسیدن به خویشتن خویش و درک زیبایی آگاهی از این خویشتن خویش است که داستان این دو رمان را شکل می‌دهد، اما تلاش کردم در این روایت از شاخ و برگ دادن‌های بیهوده دوری کنم و به صورتی کاملا فشرده به روایت خودم بپردازم.

طهماسبی در ارتباط با ناشر این رمان نیز گفت: با توافقی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست آمده است، سلام کاملیا توسط مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و نشر تکا منتشر خواهد شد.

«عشق بی غروب» و «پری ستاره‌ها» از دیگر عناوین منتشر شده از سوی این شاعر و نویسنده به شمار می‌آیند.

آثار قادر طهماسبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.

سه‌شنبه 4 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط