loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشست سیاستهای علمی کشور با حضور دکتر داوری

نویسندگان مرتبط : رضا داوری اردکانی

در ادامه سلسله نشستهای "درباره علم"، نشست "سیاستهای علمی کشور و نهادهای سیاستگذار" با حضور دکتر داوری روز چهارشنبه 12 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدف از برگزاری این نشستها طرح موضوعات و مسائل مربوط به علم‏پژوهی در ایران است که در آنها به موضوعاتی چون چیستی علم، مبانی و ماهیت علم مدرن، سیر تطور دیدگاههای فلسفه علم، ابطال‏گرایی و اثبات‏گرایی، تاریخ انتقادی ورود علوم جدید به ایران، سیاستهای علمی و نهادهای سیاستگذار پرداخته می‏شود.

پیش از این سخنرانهایی چون سعید زیبا کلام، حمید پارسانیا، مهدی گلشنی، غلامحسین مقدم حیدری و امیراحسان کرباسی‏زاده به موضوعات مختلفی در رابطه با مباحث علم‏شناسی و فلسفه علم پرداخته‏اند.

نهمین نشست از سلسله نشستهای "درباره علم" روز چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه از ساعت 15 الی 17 در سالن همایشهای کانون اندیشه جوان واقع در خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، شماره 25 برگزار می‌شود.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده اندیشمند در سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است:
انقلاب اسلامی و وضع کنونی عالم
درباره علم
درباره غرب
سیاست، تاریخ، تفکر
سیری انتقادی در فلسفه کارل پوپر
علم و سیاست های آموزشی - پژوهشی
فارابی فیلسوف فرهنگ
فلسفه تطبیقی
فلسفه در دام ایدئولوژی
فلسفه در روزگار فروبستگی
فلسفه معاصر ایران
فلسفه چیست؟
فلسفه، سیاست و خشونت
ما و راه دشوار تجدد
مقام فلسفه در دوره تاریخ ایران اسلامی

سه‌شنبه 11 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط