loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هشدار میرباقری درباره شبکه سازی مسلمانان سکولار

نویسندگان مرتبط : سید محمدمهدی میرباقری

یکی از اساتید حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلام در مقابل دسیسه های دشمنان گفت: در حال حاضر غرب در صدد شبکه سازی مسلمانان سازش کار و سکولار و طرفداران غرب است و مسلمانان باید در مقابل این نقشه شوم آنها بیدار و هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میرباقری از اساتید حوزه علمیه قم، در تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، که در محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص فلسطین و رژیم غاصب اسرائیل، جنایت این رژیم در حمله به کاروان آزادی غزه را محکوم و تاکید کرد: امام راحل با نامگذاری روزی به عنوان روز قدس، مساله فلسطین را از یک مساله داخلی و محدود، به یک مساله جهانی تبدیل کردند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم تحلیل جزیی و سطحی از جنگ مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی را نادرست خواند و با انتقاد از این گونه تفکر گفت: این مبارزه، مبارزه ای است که ریشه در آموزه های دینی و آیات متعدد قرآن کریم دارد و امام راحل نیز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و ابعاد متعدد آن را برای مردم و جامعه جهانی تبیین کردند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید مساله فلسطین را درست تجزیه و تحلیل کرد ابراز داشت: توجه به روایات مربوط به آخر الزمان، نشان می دهد که منطقه فلسطین نقطه کانونی درگیری ها است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی این مبارزه را وارد فاز جدیدی کرد گفت: استراتژی حرکت امام و انقلاب در این جریان غلبه خون بر شمشیر است و امام با اقدام خود مساله فلسطین را به مرکز مطالبه جهان اسلام از کفر تبدیل کردند.

حجت الاسلام میرباقری در ادامه با اشاره به صف بندیهای جدید دشمنان در مقابل اسلام ناب محمدی ابراز داشت: صف سازشکاران و طرفداران اسلام سازش کار، در مقابل اسلام ناب در جهان اسلام، باید روشن و شفاف شود.

وی با انتقاد از شعارهای انحرافی همچون نه غزه نه لبنان، این گونه شعارها را در تضاد با مبانی انقلاب اسلامی و امام راحل دانست و تاکید کرد: آنهایی که شعار نه غزه و نه لبنان سر داده بودند، تصور می کردند می توانند وارد این میدان شوند و فضا را تغییر دهند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: صف افرادی که قرائت آنها از اسلام، سازش کاری و مصالحه با قدرت های جهانی است ، با کسانی که طرفدرار اسلام اصیل و ناب هستند، کاملا جداست.

وی با بیان اینکه این مرز بندی به تدریج در حال شکل گیری است گفت: شعارهای انحرافی که توسط برخی از افراد در حوادث اخیر سر داده شد، نمونه ای بارز از این صف بندی ها بود.

این محقق حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه قدرت باید از دست سردمداران سازش کار خارج و به بدنه ملت ها منتقل شود تصریح کرد: در جریان اخیر و جنایت رژیم غاصب اسرائیل علیه کاروان آزادی غزه، سلفی ها و وهابیون در کنار دستگاه کفر جهانی قرار گرفتند و ما باید سعی کنیم مرزبندی و صف خود را در این مرز جدا کنیم.

وی مساله فلسطین را مطالبه جدی امت و جهان اسلام از دستگاه کفر دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل جریان فلسطین را به بیداری امت اسلام تبدیل کردند، این مساله یک مساله نژادی نیست، بلکه مطالبه جدی امت اسلام از دستگاه کفر است.

حجت الاسلام میر باقری بیان داشت: البته غرب نیز روی مساله فلسطین حساب ویژه ای باز کرده است و این موضوع را نقطه فشار علیه جهان اسلام و سران سازش کار برخی از دولت های اسلامی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه مساله فلسطین باعث تشخیص صف بندی های درونی جهان اسلام نیز می شود گفت: برای حمایت واقعی از ملت فلسطین تاکنون تنها جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان اقدام کرده اند، وهابیون و دشمنان اهل بیت(ع) تا حالا مبارزه ای برای کشتن یهود انجام نداده اند و این همان سازش درونی آنها است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر ما بتوانیم این حوادث و جریانات را خوب مدیریت کنیم، می تواند به تشکیل صف جهانی علیه کفار و بیداری وجدان های بیدار و آگاه منتهی شود.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم اشغالگر قدس بیان داشت: ظرفیت های موجود در جهان اسلام می تواند وجدان های خفته را در مقابل ظلم و کفر بیدار کند و این مقدمه ظهور است.

این استاد حوزه علمیه قم با یادآوری نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان ابراز داشت: یکی از ترفندهای استکبار جهانی، بدل سازی برای مبارزان راه حق است و نمونه بارز این ادعا نیز حمایت از طالبان و بن لادن توسط برخی از کشورهای غربی و آمریکا است.

حجت الاسلام میرباقری با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلام در مقابل نقشه ها و دسیسه های دشمنان گفت: در حال حاضر غرب در صدد شبکه سازی مسلمانان سازش کار و سکولار و طرفداران غرب است و در این راه حاضر هستند قدرت در دست کسانی باشد که به ظاهر در مقابل آنها صف آرایی کنند و ما باید به گونه ای مدیریت کنیم که این اتفاق رخ ندهد.

پنجشنبه 13 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط