loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعلام آمادگی اهالی یک روستای ایران برای اعزام به غزه

مردم انقلابی روستای ورین از توابع استان مرکزی با حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و دبیرکل حزب‏الله لبنان با صدور بیانیه‏ای آمادگی خود را برای حضور در کشتی‏های آزادی و ارسال کمک‏های مادی، بهداشتی و غذایی اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین

پس از جنایت‏های مکرر رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان‏های کمک‏رسان بین‏المللی و محکومیت گسترده جهانی، و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رهبر دلاور مقاومت، سید حسن نصرالله، مبنی بر ادامه کمک‏رسانی به مردم غزه و خواست امت انقلابی بر ارسال کشتی‏های کمک‏رسان از ایران و دیگر کشورهای آزادی‏خواه و عزم ملت‏های بیدار جهان بر پایان محاصره غزه، ما جوانان روستای ورین شهرستان محلات شرایط پیش‏آمده را بهترین فرصت برای شکستن محاصره دانسته و آمادگی خود را برای حضور در کشتی‏های آزادی و اعزام به غزه و همچنین ارسال محصولات کشاورزی و کمک‏های غذایی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه اعلام می‏داریم.

همچنین با توجه به شروع ثبت‏نام مردم انقلابی و همیشه در صحنه روستای ورین برای این امر مقدس، از تمامی روستاییان و محرومین دعوت می‏کنیم به این حرکت مقدس پیوسته تا با عنایت به جمله امام عزیزمان که می‏فرمود "اگر هر مسلمان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد" بتوانیم به سهم خود در رهایی برادران دینی و انسانی‏مان از چنگ صهیونیست‏های جنایتکار نقشی ایفا کنیم.

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبّت أقدامکم

جوانان روستای ورین، محلات، استان مرکزی
*****

متن انگلیسی خبر و بیانیه به شرح ذیل است:

An Iranian Village Ready to travel to Gaza on Freedom Ships

An Iranian village called “Varein” delivered a statement expressing its readiness to embark in freedom ships and send aid to Gaza to break its siege.

The full text of the statement is like below:

In The Name of Allah, the Most beneficent, the Most Merciful

Zionist crimes against aid flotillas have suffered the heart of all freedom-loving people in the world. Sending aid to oppressed people of Gaza is a human quality duty which our great leaders Ayatollah Seyed Ali Khamenei and Seyed Hassan Nasrollah confirmed and encouraged people and human rights activists to continue that.

So, we, the youth of the Iranian village “Varein” declare that we are completely ready to dispatch to Gaza and embark in freedom ships and also we are ready to send the material and healthy aids to our brothers and sisters of this oppressed Strip.

Regarding we started registering of people to dispatch; we call all villages to join us to break the siege of Gaza as our great leader, Imam Khomeini said: “If every Muslim pours a pail on Israel, Israel will inundate”.

Wassalam

Youth of Village “Varein”, Iran

شماره دو تن از فعالین این طرح برای ارتباط: ۰۹۱۲۷۵۰۶۹۷۸ ، ۰۹۱۲۷۴۸۰۴۰۹
برای ثبت نام، نام خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۴۶۱۱۰۰۰۰۰ ارسال نمایید.

*****
ورین یکی از روستاهای بخش پشتگدار شهرستان محلات است که شامل دو بخش ورعلیا و ورسفلی می باشد.
نام این روستا در منطقه به فعالیت‌های مبارزاتی و آزادی خواهانه در زمان رژیم پهلوی معروف بوده و تمامی ساکنان روستا جزء فعالین سیاسی و فرهنگی آنزمان بوده‌اند.
پس از انقلاب حضور جوانان روستا در جبهه‌های جنگ پر شور و مداوم ادامه داشته است. نقل می کنند که یکبار حساب کرده اند و بیش از صد نفر از اهالی روستا در جبهه بوده اند و گاهی تا چند مدت یک جوان در روستا به ندرت یافت می شده است! این شور و شعور تا آنجا ادامه می یابد که ورسفلی و علیا بیش از چهل و پنج شهید در این راه تقدیم اسلام و انقلاب و راه امام می‌کند.

منبع: www.varshahid.blogfa.com

سه‌شنبه 18 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط