loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فعالیتهای جدید داود امیریان

نویسندگان مرتبط : داوود امیریان

این نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس که در حال حاضر کتاب "بهشت منتظر می‌ماند" را به زیر چاپ دارد، فیلم‌نامه‌ای را برای ساخت تله‌فیلمی با عناوین احتمالی "شغل شریف" یا "رقص مردگان" در اختیار کارگردان قرار داده است.

شبکه ایران: داود امیریان، نویسنده حوزه کودک و نوجوان و چهره شناخته شده آثار طنز و به‌خصوص حوزه فیلمنامه‌نویسی در گفت‌و‌گو با شبکه ایران، از انتشار تازه‌ترین کتاب خود خبر داد.

امیریان با اشاره به کتاب "بهشت منتظر می‌ماند"، آن را داستانی نیمه‌بلند و مذهبی عنوان کرد که در شرح زندگی یکی از اصحاب امام موسی کاظم(ع) روایت شده است.

این نویسنده طنزپرداز در ارتباط با این کتاب نیز افزود: این اثر که برای گروه کودک و نوجوان هم‌اکنون به زیر چاپ رفته، طبق هماهنگی قبلی با انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار بود که همزمان با نمایشگاه کتاب تهران، روانه بازار کتاب شود که به دلایلی میسر نشد.

این فیلم‌نامه‌نویس همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه فیلم‌نامه‌های مختلفی را از مدت‌ها قبل برای ساخت سریال و آثار سینمایی در اختیار تولیدکنندگان قرار داده‌ است، گفت: هم‌اکنون فیلمنامه‌ای را با عناوین احتمالی "شغل شریف" یا "رقص مردگان" برای تهیه تله‌فیلم در اختیار حسنی‌‌مقدم و مهدی عظیمی کارگردان و تهیه‌کننده این اثر قرار داده‌ام و این اثر تصویری قرار است برای موسسه "رسانه‌های تصویری" ساخته شود.

نیاز به ذکر است که از امیریان تاکنون کتاب‌هایی همچون مجموعه‌ طنز پنج جلدی «ترکش‌های ولگرد» با عناوین «برادران مزدور»، «جاسم رمبو»، «شمر، صدام و یارانش»، «مارادونا در سنگر دشمن» و «داماد فرمانده لشکر» و همچنین آثار دیگری از جمله «رفاقت به سبک تانک»،«فرزندان ایرانیم»، «وقتی آقاجان دستگیر شد»، «خداحافظ کرخه»، «دوستان خداحافظی نمی‌کنند» و ... منتشر شده‌ است.

همچنین او فیلم‌نامه‌نویس آثاری سینمایی همچون «نفوذی»، «ترانه کوچک من»، «آخرین نبرد»، «بهشت منتظر مى‌ماند» و... بوده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

بلوچ گریه نمی‌کند: خاطرات زندگی سردار شهید علی معمار
جام جهانی در جوادیه
داستان بهنام: براساس زندگینامه ی شهید بهنام محمدی راد
داستان مریم
رفاقت به سبک تانک
فرزندان ایرانیم
فرمانده من ( دفتر اول )
قصه فرماندهان 1 (آقای شهردار - بر اساس زندگی شهید مهدی باکری)
یک نفس تا بهار

پنجشنبه 20 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط