loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح کتابخانه ‌الکترونیکی دکتر شریعتی

خانه ‌موزه دکتر علی شریعتی، کتابخانه ‌الکترونیکی خود را 29 خرداد ماه همزمان با سالروز درگذشت دکتر شریعتی افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراحل مقدماتی راه‌اندازی کتابخانه‌ الکترونیکی شریعتی دی ماه سال 88 انجام شد و این کتابخانه اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است و همزمان با سالروز درگذشت علی شریعتی در خانه موزه شریعتی افتتاح می‌شود.

در این موزه قرار است علاوه بر راه‌اندازی کتابخانه الکترونیکی، از اسناد و مدارک بازمانده از دکتر شریعتی در دوران ساواک رونمایی شود و تصاویری از عکس‌های خانوادگی وی در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.

بازگشایی سالن هم‌اندیشی و نشست‌ها نیز از دیگر برنامه‌های موزه است که برای طرح موضوع و آرا در حوزه‌های کلامی و نظری افتتاح می‌شود.

همچنین کافه کتاب این موزه با افتتاح کتابخانه دیجیتالی برنامه‌های خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند و به بحث و بررسی آرا و نظرات دکتر شریعتی می‌پردازد.

ساعت بازدید از خانه‌موزه دکتر شریعتی از 8 تا 16 است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نشانی خیابان فاطمی غربی، خیابان جمال‌زاده، کوچه نادر مراجعه کنند.

یکشنبه 23 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط