loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار اشعار حدادعادل

غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از جمع‌آوری و انتشار شعرهایش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دوشنبه 4 مرداد 1389

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به خبرنگار فارس گفت: من در حال حاضر درگیر برخی مشکلات هستم که باید ابتدا آنها را سر و سامان بدهم اما پس از حل این مسائل به یاری خدا در نظر دارم که شعرهای ناقابل خودم را به صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم.
وی با قرائت قسمتی از شعر حصارنای مسعود‌سعد سلمان (...مرا کشته بود اگر / پیوند عمر من نشدی نظم جانفزای)، یادآور شد: ما از خیلی چیزها به عالم شعر پناه می‌بریم که یکی از آنها فضای سیاست است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا تاکنون شعری در قالب‌های جدید از شما منتشر نشده است؟، تأکید کرد: اصولا طبع من با شعر کهن سازگارتر است و بیشتر ترجیح می‌دهم در قالب‌های کلاسیک طبع آزمایی کنم و در شعر کهن هم بیشتر غزل را می‌پسندم.
وی اضافه کرد: البته مختصر شعرهایی هم در قالب نو دارم که چون تعداد آنها بسیار اندک است شاید آنها را هم در همین مجموعه و در کنار سایر اشعارم منتشر کردم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط