loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار پرسشها و پاسخها درباره «احکام روابط زن و شوهر» و «احکام بانوان»

جلد سی و دوم و سی و سوم پرسش ها و پاسخ های دانشجویی با عنوان «احکام ویژه بانوان، مطابق با نظر ده تن از مراجع عظام» و «احکام روابط زن و شوهر» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

چهارشنبه 6 مرداد 1389

حجت‏الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی، در این کتاب به بخشی از پرسش های احکام ویژه بانوان که دارای فراوانی در میان قشر جوان و دانشگاهیان است، پاسخ داده است.
ویژگی های این مجموعه و شیوه تنظیم آن به صورت زیر است:
1) پاسخ پرسش ها همرها با مأخذ و مستندات آن آورده شده است.
2) پاسخ های هم مضمون، با عبارت یکسان و روان تحریر شده است.
3) جهت اتقان و اطمینان بیشتر علاوه بر مستند سازی پاسخ ها، از دفاتر مراجع بزرگوار نیز استفتاء شده است.
4) جهت دستیابی آسان به پاسخ ها، در انتهای کتاب فهرست کلیدواژه ها و اصطلاحات بر اساس «حروف الفبا» تنظیم شده است.
5) در تنظیم کتاب، نظر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان اولین فتوا آمده است . فتاوای دیگر مراجع یعد از آن ذکر شده است. این کتاب در چهارده فصل تنظیم و تدوین است که بلوغ دختران و نشانه های آن، دوره عادت و قاعدگی (پریود)، مبتدئه، مضطربه و ناسیه، غسل حیض، بارداری و یائسگی، نماز حائض، روزه حائض، محرمات حائض، اسامی متبرکه، استحاضه، وضو و غسل استحاضه، احکام نفاس و بارداری، نماز و روزه مستحاضه و دانستنی ها عناوین این فصول هستند که مؤلف محترم به پرسش هایی در این موضوعات پاسخ داده است.
«احکام ویژه بانوان» در 192 صفحه، تیراژ 5000 نسخه و قیمت 1900 تومان به شفارش اداره مشاوره و پاسخ معاونت آموزش و تبلیغ دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها و دفتر نشر معارف منتشر شده است.

احکام روابط زن و شوهر
دفتر سی و سوم از مجموعه پرسش ها و پاسخ های دانشجویی با عنوان «احکام روابط زن و شوهر» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
این کتاب بخشی از سئوالات فقهی درباره احکام روابط زن و شوهر و همسرداری است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی، محقق اداره مشاوره و پاسخ معاونت آموزش و تبلیغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پاسخ داده شده است.
این کتاب در 13 بخش تنظیم و تدوین است و نویسنده به سئوالات فراوانی درباره همسرداری، حقوق زن و شوهر، حقوق زن، مسکن زن، مهریه، شیربها و جهیزیه، حقوق مرد، تحکین، تصرفات زن، آمیزش زنا شویی، غسل و جنابت، کنترل جمعیت و دانستنی هایی درباره روابط زن و شوهر پاسخ داده است.
دفتر نشر معارف پیش از این، پرسش ها و پاسخ هایی را با عناوین خدا شناسی، فرجام شناسی، راهنما شناسی، امام شناسی، قرآن شناسی، دین شناسی، پرسش ها و پاسخ های برگزیده، حکومت دینی، ویژه ماه مبارک رمضان، احکام خمس، عرفان و تصوف، ادیان و مذاهب، ویژه ماه محرم،شفاعت و توسل، دین و سیاست، رساله دانشجویی، احکام روزه، احکام نگاه و پوشش، احکام تقلید و بلوغ، توصیه ها و پرسش ها و پاسخ ها در محضر آیت‌الله جوادی آملی، احکام ازدواج، احکام موسیقی، مجلس خبرگان و رهبری، پیامبر اعظم(ص)؛ سیره و تاریخ، روابط پسر و دختر، راز آفرینش، مهدویت (پیش از ظهور)، مهدویت (دوران ظهور)، اختلالات رفتاری، احکام وضو، غسل و تیمم، اهل سنت واقعی، احکام ویژه بانوان، احکام روابط زن و شوهر و همسرداری، احکام اعتکاف، تفسیر آیات برگزیده( دو جلد)، «چرا دین اسلام، چرا تشیع»، مراحل عرفان و... را منتشر کرده است.
«احکام روابط زن و شوهر» در 144 صفحه، تیراژ 5000 نسخه و قیمت 1500 تومان از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است. برای تهیه کتابهای فوق می‌توانید از طریق سایت پاتوق کتاب (www.bookroom.ir) و فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط