loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترانه‌های آیینی محدثیخراسانی

نویسندگان مرتبط : مصطفی محدثی خراسانی

«مصطفی محدثی خراسانی» از انتشار ترانه‌های مذهبی و عرفانی‌اش به کوشش انتشارات سوره مهر خبر داد.


جمعه 22 مرداد 1389

«مصطفی محدثی خراسانی»، شاعر و عضو شورای شعر آیینی صدا و سیما، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، اظهار کرد: مجموعه ترانه‌هایی را که طی 10 سال گذشته سروده‌ام را در قالب کتاب منتشر می‌کنم.

محدثی خراسانی با اشاره به این که اکنون در حال گردآوری و تصحیح این اثر هستم تا آن را به انتشارات بسپارم، گفت: این اثر را که هنوز عنوانی برای آن در نظر نگرفته‌ام، به انتشارات سوره مهر خواهم داد.

به گفته این شاعر، مجموعه ترانه‌هایش شامل 100 قطعه شعر است که در قالب‌های مختلفی از جمله چهارپاره، نیمایی، غزل و مثنوی، ولی با زبان محاوره‌ای ترانه سروده شده‌اند.

وی همچنین درباره رویکرد اشعار این مجموعه گفت: موضوعات متفاوتی در این مجموعه ارائه شده است که بخشی از آنان به مناسبت‌ها، موضوعات عرفانی، اجتماعی و عاطفی مربوط می‌شود.

محدثی خراسانی در ادامه اظهار کرد: برخی از این مناسبت‌ها مذهبی هستند که از آن جمله می‌توان به سوگ‌ها و اعیاد یا اشعاری درباره فلسطین و دفاع مقدس یاد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: این ترانه‌ها فقط از مرکز موسیقی صدا و سیما ضبط و پخش شده‌اند و تاکنون در هیچ نشریه‌ یا مجله‌ای به چاپ نرسیده‌اند.

آثار مکتوب زیر از این شاعر و نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
بودن در نبودن
سلوک باران
سکر سماع
شوق کعبه
طنین گام ابرهیم

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط