loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به کتاب «پدر، پسر، روح القدس» نوشته محمدرضا زائری

کتاب «پدر، پسر، روح القدس» با عنوان فرعی «تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار شاعران و نویسندگان مسیحی» نوشته محمدرضا زائری از سوی انتشارات خیمه منتشر شد.



شنبه 23 مرداد 1389

کتاب "پدر، پسر، روح القدس" با عنوان فرعی" تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار شاعران و نویسندگان مسیحی" نوشته محمدرضا زائری با شمارگان 2000 نسخه در 211 صفحه از سوی انتشارات خیمه منتشر شد.

در مقدمه نویسنده این آمده است: در احادیث و روایات ذکر شده "کسی برای اهل بیت شعر نمی‌سراید جز آنکه به مدد الهی جبرئیل یاری شود." شاعران مسیحی نیز اگر برای پدر امت امیرمومنان و فرزندش سالار شهیدان شعری سروده و قلمی زده‌اند بی‌تردید مورد عنایت روح‌القدس قرار گرفته‌اند. این کتاب گزارشی است از آثار عنایت روح‌القدس برای ستایش پدر و پسر در بیان و زبان نویسندگان و شاعران مسیحی لبنان.

ازعناوین  نوشته‌های مندرج در این کتاب می‌توان به "حدیث دیگران"، "چه عشق و چه نفرت... معرفت می‌خواهد"، "مدرسه عاملیه بیروت و مجالس عاشورایی" و "ادای دین به نهج‌البلاغه"  اشاره کرد.

در انتهای کتاب "پدر، پسر، روح القدس" چند پیوست اضافه شده است که مهمترین آنها بخش عربی حاوی نمونه‌هایی از اشعار شاعران لبنانی است.

برخی از شاعرانی که آثاری از آنها در این کتاب به چاپ رسیده عبارتند از جرج شکّور، جرج زکی‌الحاج، سعید عقل، خلیل فرحات، ویکتور کک و رشید سلیم الخوری.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط