loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آیینه در کربلا» سنگری

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

مدیر انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از عرضه تازه‌ترین اثر محمدرضا سنگری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم خبر داد.

دوشنبه 25 مرداد 1389

نادر قدیانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: کتاب «آیینه در کربلا» تازه‌ترین اثر محمدرضا سنگری در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در غرفه نشر قدیانی عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه این کتاب، پژوهش و نگارشی در بازشناخت نهضت عاشورا است، اضافه کرد: کتاب «آیینه در کربلا» دارای 816 صفحه است که نویسنده، آن را برای گروه سنی جوان و بزرگسال به نگارش در آورده است.
دکتر سنگری که سال 1333 در شوش به دنیا آمده، فارغ‌التحصیل دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. کتاب «بررسی ادبیات منظوم دفاع مقدس» اثر این نویسنده که در سه جلد نوشته شده به عنوان برترین کتاب سال دفاع مقدس شناخته شده است. سنگری استاد دانشگاه تهران، پژوهشگر و کربلاپژوه، مؤلف کتب درسی و نویسنده کتاب «سلام موعود: شرحی بر زیارت ناحیه مقدسه» است.

«سوگ سرخ»، «حنجره معصوم»، «کرشمه‌های قلم»، «یادهای سبز» و «پیوند دو فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس» از دیگر آثار سنگری به شمار می‌آید.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

آینه داران آفتاب (دوره دو جلدی)
راز رشید
عاشورایی ها
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد اول
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد دوم
ماه در آب
چهل روز عاشقانه

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط