loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش قصه فرماندهی شهید «محمود کاوه»

کرامت یزدانی، نگارش مجلدی دیگر از مجموعه "قصه فرماندهان" را با موضوع زندگی سردار شهید محمود کاوه (1340 – 1365) در دست دارد. وی این اثر را برای چاپ به انتشارات سوره مهر می‌سپارد.

جمعه 29 مرداد 1389

کرامت یزدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار داشت: در این اثر که تاکنون نگارش نیمی از آن به پایان رسیده، زندگی و شخصیت شهید محمود کاوه در قالب 12 داستان کوتاه، توصیف می‌شوند.

وی با اشاره به شگفت‌انگیز بودن شخصیت این شهید، گفت: محمود کاوه در 22 سالگی گروهک ضد انقلاب کومله را در کردستان، به زانو در آورد که این موضوع، جذاب‌ترین ویژگی‌ وی است.

یزدانی با تاکید بر بررسی سایر کتاب‌هایی که تاکنون درباره شهید محمود کاوه نوشته شده، اضافه کرد: نگارش کتاب زندگی این سردار شهید در مجموعه "قصه فرماندهان" تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

این نویسنده درباره چرایی انتخاب قالب داستان کوتاه برای این اثر، خاطر نشان کرد: برای جلب توجه مخاطب، باید متن را جذاب بنویسیم که داستان کوتاه این پتانسیل را دارد.

کتاب زندگی سردار شهید محمود کاوه که هنوز عنوان آن مشخص نشده، پس از پایان نگارش توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد.

کتاب‌های منتشر شده مجموعه "قصه فرماندهان" تاکنون به بیش از بیست جلد رسیده و دست‌اندرکاران تولید آن برای 40 عنوان شدن این مجموعه برنامه‌ریزی کرده‌اند.
گفتنی است کتابها و محصولات زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
  لوح فشرده حماسه کاوه
  رد خون روی برف، یا توی برف بزرگ شو دخترم: کتاب کاوه 
  ساکنان ملک اعظم؛ کتاب کاوه
  یادگاران 6: کتاب کاوه

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط