loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«وظایف تربیتی خانواده» منتشر شد

کتاب «وظایف تربیتی خانواده» به قلم «سیدمحمد شفیعی‌مازندرانی» و به کوشش دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسید.

سه‌شنبه 2 شهریور 1389

«وظایف تربیتی خانواده» که به بیان مسئولیت‌های خانواده در تربیت فرزندان از دیدگاه تربیت و روانشناسی اسلامی می‌پردازد که به قلم «سیدمحمد شفیعی مازندرانی» مکتوب شده است.

این کتاب در شش فصل تدوین شده است که مباحث هر فصل به ترتیب عبارتند از: معیارهای انتخاب همسر، وظایف شوهر، وظایف زن، وظایف خانواده پس از تولد فرزند، وظایف خانواده در دوران هفت سالگی دوم فرزند و وظایف خانواده در دوران هفت سالگی سوم.

اسلام و خانواده، زناشویی در اسلام و روابط زن و مرد ـ جنبه‌های مذهبی ـ اسلام، از موضوعاتی است که در این کتاب مطرح شده‌اند.

قرآن کریم، نهج‌البلاغه، احقاق‌الحق اثر علامه شوشتری، اخلاق ناصری اثر خواجه نصیرالدین طوسی، ارشاد القلوب نوشته دیلمی، اسدالغابة به قلم ابن اثیر، اسفار اربعه نوشته ملاصدرا، اکولوژی انسانی و بهداشت اثر ادورارد. س. راجرز و امالی شیخ طوسی برخی از منابع استفاده شده برای این کتاب به شمار می‌روند.

«وظایف تربیتی خانواده» در دو هزار نسخه، به بهای 25 هزار ریال و در 208 صفحه از سوی انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط