loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستانی درباره رجبعلی خیاط

نویسندگان مرتبط : سمیرا اصلان پور

کتاب «خیاط شهر ما» با نگاهی به زندگی شیخ رجبعلی خیاط نوشته سمیرا اصلان‌‌پور از سوی «نشر شهر» منتشر می‌شود.

دوشنبه 8 شهریور 1389

کتاب «خیاط شهر ما» در برگیرنده قصه‌هایی از زندگی «شیخ رجبعلی نکوگویان» معروف به «خیاط» است که توسط سمیرا اصلان‌‌پور نوشته شده است.

اصلان‌پور در گفت‌وگو با ایکنا درباره این اثر گفت: کتاب حاضر مجموعه قصه‌هایی در قالب داستان از زندگی شیخ رجبعلی خیاط است.

وی تصریح کرد: «خیاط شهر ما» در برگیرنده چهل قصه است که علاوه بر قصه‌های جدید، داستان‌هایی را که پیش از این در کتاب‌های «هفت دریا شبنم» و «یک شهر، یک خیاط» چاپ شده بود، در این کتاب گرد‌آوری شده است.

اصلان‌‌پور در ادامه افزود: داستان موجود در این کتاب بیشتر منعکس‌کننده رفتار، سلوک اجتماعی، کرامات اخلاقی و ارتباط وی با مردم و خاطرات ایشان است. همچنین در بخشی از این اثر، از تخیل نیز استفاده شده است.

منابع استفاده‌شده برای خلق این اثر محدوده بوده، که از این جمله می‌توان از «کیمیای محبت» نوشته آیت‌الله ری‌شهری و مصاحبه شاگردان وی که در مجله کیهان به چاپ رسیده است، نام برد.
گفتنی است دو کتاب مذکور درباره شیخ رجبعلی خیاط در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط