loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آینه در کربلا و سفر زندگی

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

«آینه در کربلا» که به قلم «محمدرضا سنگری» نگارش شده است، از سوی نشر قدیانی در نمایشگاه قرآن عرضه شد. همچنین کتاب «سفر زندگی» نوشته محمدرضا سنگری به زودی منتشر خواهد شد.

سه‌شنبه 9 شهریور 1389

محمدرضا سنگری نویسنده «آیینه کربلا» نگارش کتاب «سفر زندگی» را به پایان رسانده و قرار است در آینده‌ای نزدیک به چاپ برسد.

محمدرضا سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در این باره گفت: «سفر زندگی» در برگیرنده مجموعه نوشته‌ها و مقاله‌هایی است برای جوانان و در آن سعی شده مسائل مختلفی را به اطلاع این قشر از جامعه برساند.

وی تصریح کرد: مسائلی که در این کتاب استفاده شده غالباً مسائل دوران نوجوانی و جوانی از جنبه روانشناشی، رفتاری،اخلاقی و... است که بیشتر از دیدگاه اخلاقی مورد بررسی قرار گرفته است.

نویسنده «آیینه درکربلا» افزود: علاوه بر «سفر زندگی» کتاب دیگری به نام «دریچه ای به بهشت کودکانه» در زمینه ادبیات کودکان و در قالبی نقلی و تحلیلی به چاپ خواهد رسید.

«اکرم مطلّبی»، مسئول غرفه انتشارات قدیانی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، اظهار کرد: این انتشارات امسال با 160 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور پیدا کرده است که بخش اعظم این کتاب‌ها مربوط به کودک و نوجوان و باقی مربوط به بزرگسالان است.

وی درباره جدیدترین اثری که در این دوره از نمایشگاه قرآن عرضه کرده‌اند گفت: «آینه در کربلا» عنوان جدیدترین اثر نشر قدیانی است که به قلم «محمدرضا سنگری» نوشته شده است.

مطلّبی درباره این کتاب گفت: این کتاب به تازگی در نمایشگاه عرضه شده است و پژوهش و نگارشی نو در بازشناخته نهضت عاشوراست که از جمله کتاب‌های بزرگسالان به شمار می‌آید.

وی با بیان این مطلب افزود: مجموعه 26 جلدی کتاب پیامبران برای کودکان که در اشکال مختلف کتاب، کیف و کتاب و سری کامل قابدار این مجموعه عرضه شده است، از پرفروش‌ترین آثار این انتشارات به شمار می‌رود.

مسئول غرفه انتشارات قدیانی همچنین از مجموعه 14 جلدی ائمه معصومین(ع) و قرآن کریم به ترجمه فارسی «سیدعلی موسوی گرمارودی» به عنوان دیگر آثار پرفروش این انتشارات یاد کرد.

مطلّبی همچنین از ارائه کتاب‌هایی که خودش به نگارش درآورده است یاد کرد و گفت: این کتاب‌های برای گروه سنی کودک و در قالب آموزشی نوشته شده است که به موضوعاتی از جمله شکرگزاری خداوند می‌پردازد.

وی با اشاره به این که اغلب کتاب‌های این انتشارات به صورت هنری کار شده‌اند، اظهار کرد: کتاب «خدا و من» از کتاب‌های پرفروش این انتشارات بوده‌اند. همچنین «10 قصه، 10 دعا» و «110 حکایت اخلاقی» نیز در صدر کتاب‌های پرفروش این انتشارات جای گرفته‌اند.

دکتر سنگری که سال 1333 در شوش به دنیا آمده، فارغ‌التحصیل دکترای زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. کتاب «بررسی ادبیات منظوم دفاع مقدس» اثر این نویسنده که در سه جلد نوشته شده به عنوان برترین کتاب سال دفاع مقدس شناخته شده است. سنگری استاد دانشگاه تهران، پژوهشگر و کربلاپژوه، مؤلف کتب درسی و نویسنده کتاب «سلام موعود: شرحی بر زیارت ناحیه مقدسه» است.

«سوگ سرخ»، «حنجره معصوم»، «کرشمه‌های قلم»، «یادهای سبز» و «پیوند دو فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس» از دیگر آثار سنگری به شمار می‌آید.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

آینه داران آفتاب (دوره دو جلدی)
راز رشید
عاشورایی ها
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد اول
عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس - جلد دوم
ماه در آب
چهل روز عاشقانه

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط