loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب آفتاب: سی ساغر سحری

کتاب «سی ساغر سحری» نوشته محمدرضا مروارید که دریافتی از دعاهای روزانه ماه رمضان است، توسط نشر "سپیده‌باوران" منتشر شد.

پنجشنبه 18 شهریور 1389

کتاب «سی ساغر سحری» دریافتی ا‌ست از دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان با نثری زیبا و فاخر.
محمدرضا مروارید در مقدمه‌ کتابش درباره‌ این ادعیه‌ شریف می‌نویسد:«...و برترین خواسته‌ها همان‌هاست که بر زبان برترین بندگان آمده؛ نیایش‌هایی که نشانی از آن‌ها در میراث اسلامی ما برجا است... خواستن با آن واژه‌هاست که از یک‌سو آرام جان روزه‌داران است و از دیگر سو، تشنگی‌افزای لب‌فروبستگان از آب و نان. دعاهایی که شماری بلند است، فراخور حال مناجاتیان؛ چونان نیایش ابوحمزه؛ انبانی از معرفت. و شماره کوتاه، ساغرهایی خورندِ همگان؛ به سان همین سی دعای روزانه که از بام سحر تا شام افطار می‌توان نسیم بهارانه‌ی آن را جرعه جرعه نوشید، و باغ دل را یک روز با آن طراوت داد.»
او هم‌چنین در مورد کیفت نگارش کتاب خود توضیح می‌دهد: «هرچند در پارسی شده‌ این راز و نیازها، اصلی‌ترین بن‌مایه‌های پنهان در متن آمده، و تابشی از آن سی آینه‌ی معنوی بر پهنه‌ی آن باز تابیده، هرگز اما خود را به واژه‌های آن پابند ندانسته‌ام، که بَرگَردانِ عریان، هیچ‌گاه بلندای آن نیایش‌ها را بر نمی‌تابد...»
انتشارات سپیده باوران کتاب «سی ساغر سحری» را در 80 صفحه وبا قیمت 2200 تومان منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط