خبر

    همه چیز درباره «بیت‌المقدس»

    مدیر مسوول نشر مدرسه از انتشار کتاب «بیت‌المقدس» اثر جعفر ربانی خبر داد و گفت: این کتاب که مخاطبانش را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، به بررسی مسائل مربوط به شهر قدس می‌پردازد._

    محمد محبت‌‌پناه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار داشت: کتاب «بیت‌المقدس» در شش فصل تنظیم شده است که نویسنده در این فصول به مواردی از قبیل تاریخچه بیت‌المقدس، وضعیت اشغال بیت‌المقدس در اوایل قرن بیستم و همچنین اعیاد و مناسبت‌های مردم شهر قدس پرداخته است.

    وی تصریح کرد: «فرهنگ‌ها و تمدن‌های شهر قدس»، «موضوع انتفاضه و رهبران انتفاضه»، «بیانیه دارفور»، «صلح اسلو»، « صلح شهر قدس با مصر»، «جنگ‌های صلیبی» و «بررسی مباحث تاریخی مانند معراج پیامبر، حضرت عیسی و ولایتش درشهر قدس، حضرت موسی و حضرت ابراهیم» از دیگر مواردی‌اند که نویسنده در کتاب «بیت‌المقدس» به آنها اشاره کرده است.

    وی افزود: معرفی مسجد معروف قدس با عنوان «قبة‌ الصخره» بخشی از این کتاب را به خود اختصاص داده و نویسنده در آن به مباحثی از قبیل هدف از ساختن این مسجد، شناساندن سازنده آن و ... پرداخته است.

    چاپ نخست کتاب «بیت‌المقدس» اثر جعفر ربانی در شمارگان 3000 نسخه، 112 صفحه و بهای 25 هزار ریال از سوی انتشارات مدرسه راهی بازار نشر شد.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام