loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان زندگی شهید کشوری

حسن احمدی زندگینامه شهید احمد کشوری را در قالب رمانی برای نوجوانان نوشت. در این کتاب داستان شخصی روایت می‌شود که مدتها پس از اینکه همه گمان می‌کنند شهید شده باز می‌گردد و با خواهرزاده‌هایش یک بازی را شروع می کند. وی در این بازی آنها را به زمان جنگ تحمیلی می‌کشاند.




یکشنبه 21 شهریور 1389

شهید احمد کشوری از قهرمانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیرماه 1332 در شهرستان کیاکلای استان مازندران به دنیا آمد. در سال 1351 وارد هوانیروز شد و دوره‌های خلبانی هلی‌کوپتر را با موفقیت به پایان رساند.

کشوری 18 آذر ماه 1359 در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله ارتش متجاوز صدام قرار گرفت و به شهادت رسید.

حسن احمدی از نخستین سالهای فعالیت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همکاری با واحد ادبیات را آغاز کرد و این همکاری تا سال 1369 ادامه یافت. پس از تاسیس ماهنامه سروش نوجوان در آن نشریه و همزمان در سازمان صدا و سیما در گروه کودک و نوجوان شبکه‌های اول و دوم به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده برنامه به کار پرداخته است.

"آیینه سرخ"، "افسانه دانی و مانی"، "باران که می‌بارید"، "بزرگ‌مردان کوچک" و "بوی خوش سیب" از جمله آثار اوست.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط