loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشعار دفاع مقدسی عبدالرضا رضایینیا

"کوچه باران" مجموعه سروده‌های دفاع مقدسی عبدالرضا رضایی نیا که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.




یکشنبه 21 شهریور 1389

این کتاب شامل چهارده شعر پیوسته است که به نیت مرور و بازخوانی خاطره روزهای جنگ تحمیلی شکل گرفته‌اند.

 برخی از عناوین شعرهای مجموعه "کوچه باران" که تصویرگری آن را سید امین باقری انجام داده است،  عبارتند از "گل زخم" ،"جنگ"، "لانه سرخ" و"خط مقدم".

این کتاب برگزیده کتاب سال دفاع مقدس در سال 88 و برگزیده ربع قرن جشنواره دفاع مقدس در سال 87 شده است.

مجموعه شعر "کوچه باران" تولید مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری با شمارگان 5000 نسخه روانه بازار کتاب شده است.

رضایی‌نیا در سال 1343 در صومعه‌سرا متولد شد. وی در سال 1361 دیپلم تجربی گرفت سپس به قم رفت و تحصیلات حوزوی را تا کفایه ادامه داد. او در سالهای بین 1367 تا 1372 ساکن تهران بود و طی این مدت در رشته فلسفه (کارشناسی) در دانشگاه شهید بهشتی ادامه تحصیل داد. وی برای مدتی ساکن صومعه‌سرا و مسئول شورای شعر و موسیقی صدا و سیمای گیلان و مدیر شبکه استانی رادیو گیلان بود. گفتنی است از وی آثار متعددی در زمینه شعر چاپ و منتشر شده است که از میان آنها کتاب «فرشته بفرستید» توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به‌عنوان اثر برتر در دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس شناخته شد.

آثار:
«روز چندم» 1373، «فرشته بفرستید» 1373، «از حنجره‌های شرقی» 1370، «عاشقانه با کلمات» 1375، «نقد شعر معاصران» 1375 و «گزیده ادبیات معاصر» 1377.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رشتی

رابطه کتاب به نویسنده مثل رابطه بچه است به مادر

5 آبان 1390

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط