loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جای امن گلوله‌ها

کتاب خاطرات عبدالرضا البوعبیش با عنوان "جای امن گلوله‌ها" از سوی انتشارات سوره مهر همزمان با هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود.

دوشنبه 22 شهریور 1389

این کتاب اثری است از جواد کامور بخشایش درباره البوعبیش که به مبارزه و مقاومتهای او در روزهای جنگ می پردازد.

البوعبیش یکی از حاضران در روزهای ابتدایی مقاومت در خرمشهر و از همراهان شیخ شریف بوده است و در خاطرات او از روزهای مقاومت و همچنین شهید شیخ شریف، زیاد سخن به میان آمده‌ چرا که وی در طول روزهای آغازین جنگ همواره همراه شیخ بوده و از این رو در جریان همه وقایعی که برای وی اتفاق افتاده بوده است.

شیخ شریف از جمله شهدایی است که به نحوی بسیار وحشیانه از سوی عراقیها به شهادت ‌رسید.

کار نگارش این کتاب تمام شده و هم اکنون در مرحله فهرست اعلام است و انتشارات سوره مهر تصمیم دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس آن را منتشر کند.

نام این کتاب از این رو "جای امن گلوله‌ها" نام گرفته است که نیروهای بعثی عراقی‌ هنگام حمله به خرمشهر 13 گلوله را به سمت البوعبیش شلیک کردند که هنوز تعدادی از این گلوله ها در بدن وی به یادگار مانده است.

در جریان محاصره مسجد جامع خرمشهر علاوه بر شهید شیخ شریف و سیده زهرا حسینی (راوی کتاب "دا") افرادی همچون مژده ام‌الباشی و مصدق عیوضیان از همراهان البوعبیش بوده‌اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط