loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «هنر برای حقیقت»

«هنر برای حقیقت» دربردارنده مجموعه مقالاتی از هنرمندان متعهد و نامی کشور، در راستای سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون موضوع هنر به همت رضا رسولی منتشر می‌شود.

جمعه 26 شهریور 1389


«رضا رسولی»، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در رابطه با این کتاب گفت: این کتاب مجموعه‌ای از مقالات، مصاحبه‌های اختصاصی و میزگردهای تخصصی در رابطه با موضوع هنر برای حقیقت است که در مرحله انجام کارهای نهایی برای چا‌پ قرار دارد.
وی افزود: «هنر برای حقیقت» با آثار و گفتاری از محمود فرشچیان، حسن بنیانیان، حسین قنادیان، استاد داریوش پیرنیاکان و استاد علی معلم و جمعی از صاحب‌نظران و برجستگان حوزه هنر تدوین شده است.
این نویسنده اظهار کرد: این اثر که مقدمه‌ای از استاد علی معلم را نیز در بردارد، در واقع تلاشی برای تبیین فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی است که در سال گذشته در دیدار با دست‌اندرکاران سریال «یوسف پیامبر» استراتژی هنر انقلاب را هنر برای حقیقت فرمودند.
رسولی همچنین از انتشار کتابی با موضوع «حکمرانی شایسته در قرآن» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و توضیحات تکمیلی در رابطه با آن را به چندی بعد موکول کرد.
یادآوری می‌شود که رضا رسولی پیش از این آثاری همچون سوره بچه‌های مسجد، مجموعه روزگاران (تاریخ دفاع مقدس ـ روایت فتح ـ خاطرات رزمندگان ـ اسناد جنگ) و یادگاران (11) (کتاب صیاد شیرازی) اشاره کرد. وی همچنین پیش از این دبیری جشنواره ادبی سلام نصرالله را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط