loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«کاوشهایی در مبانی نظری حکومت دینی» استاد اراکی

«کاوشهایی در مبانی نظری حکومت دینی» نوشته آیت‏الله محسن اراکی تجدیدچاپ می شود. مجموعه حاضر، بخشی از مقالات آیت الله محسن اراکی است که در مقوله حکومت اسلامی و مبانی نظری آن در مقاطع مختلف در کنفرانسهای علمی در لندن ایراد شده است.

شنبه 17 مهر 1389

نظر به اهمیت موضوع حکومت در اسلام و با توجه به شکل نوین و علمی طرح چنین مباحثی، نویسنده تصمیم گرفت به منظور بهره‏برداری پژوهشگران و اندیشمندان، این مجموعه مقالات را چاپ و منتشر کند. این مجموعه شامل مقالاتی درباره ضرورت حکومت دینی، اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی، جایگاه مردم در نظام حکومتی اسلام، نقش تحولات اجتماعی در نظریه های فقهی است که به مناسبت های مختلف در کنفرانس های بین المللی و نشریات معتبر منتشر شده است.
گفتنی است کتاب «کاوشهایی در مبانی نظری حکومت دینی» نخستین بار از سوی موسسه فرهنگی و انتشاراتی فراکتاب در 115 صفحه رقعی سال 1379 منتشر شد و در آینده‏ای نزدیک با صفحه آرایی و ناشری جدید تجدید چاپ می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط