loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به تولید علم فکر کنیم

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

کتاب «به تولید علم فکر کنیم» که چشم‌انداز تحقیق و پژوهش در بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره علم آموزی، جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد، منتشر شد.
کتاب «به تولید علم فکر کنیم» که چشم‌انداز تحقیق و پژوهش در بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درباره علم آموزی، جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد، به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار منتشر شد.
در بخش اول این کتاب که دور نمای تحقیق و نهضت تولید علم در بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است. در بخش دوم کتاب «به تولید علم فکر کنیم» که روحیه انقلابی و جهادی در پژوهش و تحقیق را از نگاه رهبر انقلاب مطرح می‌کند. در بخش سوم این کتاب که ولی‌ امر مسلمین به دشمنان و کشورهای سلطه‌گر و نقش آنان در بازدارندگی ملت‌ها به سوی علم و تحقیق اشاره می کند.
در بخش چهارم این کتاب که نقش حوزه و دانشگاه در نهضت تولید علم از زبان آیت‌الله خامنه‌ای مطرح شده است. در بخش پایانی این کتاب که دولت و مسئولان در جنبش نرم‌افزاری موضوع سخنان ولی امر مسلیمن قرار گرفته است. کتاب «به تولید علم فکر کنیم» که توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تأییده شده، توسط حسین اسمعیلی، علی‌اصغر کاویانی، سید محمد موسوی و سید محمد طبایی عقدائی جمع آوری شده است.

چهارشنبه 21 مهر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط