loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ کتاب «شن‌های سرخ تکریت»

کتاب «شن‌های سرخ تکریت» که دربردارنده خاطرات «عبدالامیر افشین‌پور» و از تولیدات مرکز مطالعات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری است، به چاپ دوم رسید.



جمعه 23 مهر 1389

«شن‌های سرخ تکریت» خاطرات «عبدالامیر افشین‌پور»، یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس، است. نویسنده وقتی از اسارت 10 ساله از اردوگاه‌های عراق به خانه بزرگش ایران باز می‌گردد، قلم برمی‌دارد و می‌نویسد که بر او و دیگر هم‌بندانش چه گذشته است.

این کتاب در سه فصل با عناوین «اردوگاه رمادیه»، «اردوگاه موصل» و «اردوگاه تکریت» تدوین شده و در پایان این کتاب اسنادی مانند کارت شناسایی عبدالامیر افشین‌پور و تصاویری از دوران قبل از اسارت و پس از آزادی او ارائه شده‌اند.

کتاب «شن‌های سرخ تکریت» خاطرات خودنوشت عبدالامیر افشین‌پور تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که در 414 صفحه، قطع وزیری و در تیراژ دو هزار و 500 نسخه و با قیمت شش هزار و 600 تومان توسط سوره مهر به چاپ دوم رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط