loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاسخی به پرسش های ریاست محترم جمهور

نویسندگان مرتبط : سید محمدمهدی میرباقری

کتاب «پاسخی به پرسش های ریاست محترم جمهور از نخبگان حوزه و دانشگاه» نوشته سید محمدمهدی میرباقری و عباس معلمی از سوی موسسه فرهنگی فجر ولایت منتشر شد. این کتاب در سه بخش تنظیم و نگارش یافته است. بخش اول «عدالت اسلامی و توسعه اسلامی» نام دارد که نویسندگان در این بخش به تعریف عدالت، عدالت اسلامی تابع توسعه اسلامی، نظام عدالت اسلامی و فرآیند شکل گیری عدالت اسلامی می پردازند. در بخش دوم، «اقتصاد، نظام سرمایه داری و نظام اسلامی» نام دارد که به بررسی تئوریک نظام اقتصادی متداول و تحلیل ابعاد بحران مالی غرب می پردازد و اینکه چه می توان و چه باید کرد؟ «نظریه پردازی بومی» عنوان بخش سوم کتاب است که به ضرورت، سطوح، سازمان و راهکار نظریه پردازی بومی در کشور می پردازد.


سه‌شنبه 9 آذر 1389

این کتاب، ابتدا به تحلیل رابطه عدالت اسلامی و توسعه اسلامی پرداخته و نگاهی نو در زمینه رابطه عدالت و توسعه و در بخش دوم، ضمن نقد نظام سرمایه داری و ارائه چند راهکار، پاسخی اجمالی به پرسش های اقتصادی رئیس جمهور داده خواهد شد و در بخش سوم به خلأها و کمبودهای این مقولات پرداخته می شود. این کتاب در سایت پاتوق کتاب موجود است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط