loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد عرفان‌های نوظهور در «آب و سراب»

نویسندگان مرتبط : قادر فاضلی

جلد پنچم مجموعه کتاب‌های نقد تفکر عرفان‌های نوظهور با عنوان «آب و سراب» به قلم «قادر فاضلی» تا پایان امسال از سوی انتشارات «فضیلت علم» منتشر و ورانه بازار نشر می‌شود.

قادر فاضلی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: جلد نخست این مجموعه به نقد افکار وشو، جلد دوم نقد به نقد عقاید دکتر سروش، جلد سوم به نقد افکار پائلوکوئیلو، جلد چهارم به نقد عقاید کریشنا مورتی و جلد پنجم به رد افکار رهبران عرفان‌های نوظهور در آمریکا می‌پردازد

وی افزود: چلد جهارم این اثر به بحث اعتقادات کریشنا مورتی پرداخته است که مخاطب خود را به بی‌تعهد بودن در مقابل خدا و دیگران برای رسیدن به آزادی و کمال تشویق می‌کند و معتقد است که افراد زمانی می‌توانند به مراحل مختلف عرفانی دست پیدا کنند که آنچه که احساس تعهد را در آنها ترغیب می‌کند را از میان ببرند.

وی افزود: این کتاب تا پایان فصل پاییز منتشر و از سوی نشر فضیلت روانه بازار نشر می‌شود.

فاضلی در ادامه به جلد پنجم این مجموعه با عنوان «آب و سراب» اشاره کرد و گفت: این کتاب معرف عرفان‌های نوظهور آمریکاست که با عرفان تمامی ادیان مخالف است. رهبران این نحله معتقد به عروج در آسمان ‌اند که بر اساس یافته‌های خود از این سیر و سلوک به ترویج عقاید عرفانی می‌پردازد.

فاضلی ادامه داد: مخاطب در این کتاب علاوه بر آشنایی با عقاید خرافی این عرفان‌ها، پاسخ‌های درست را از طریق تعالیم اسلامی و افکار مولوی و ملاصدرا ارایه می‌دهد.

فاضلی در پایان گفت: کتاب«آب و سراب» نیز در 224 صفحه و قیمت 15000 ریال از سوی نشر «فضیلت علم» تا پایان امسال منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

پنجشنبه 18 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط