loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزیده «شب‌های شعر عاشورایی» در قالب کتاب

غلامرضا لطف‌الهی، نویسنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره اثر در تالیف خود گفت: در حال حاضر در حال گردآوری کتاب «شب‌های شعر عاشورایی» هستم، این اثر گزیده 25 دوره برگزاری «شب‌های شعر عاشورا» است که مجموعه این 25 دوره قرار است در قالب کتاب منتشر شود.
وی اضافه کرد: این کتاب اشعار 25 دوره، نقد و بررسی، چند و چونی پیرامون شاعران عاشورایی است که قرار است اوایل سال آینده منتشر شود.
نویسنده کتاب «گفتنی نیست» ادامه داد: سه سالی است که شاعران شب شعر عاشورا را به کربلا رهسپار می‌کنیم، امسال چهارمین سال این دوره از سفر است، و قرار است سفرنامه‌ای تحت این نام از این چند سفر را منتشر کنم، 70 درصد این سفرنامه به اتمام رسیده و به زودی از سوی انتشارات حوزه هنری در 200 صفحه روانه بازار می‌شود.
لطف‌الهی در ادامه با اشاره به این اثر تاکید کرد: در حال حاضر هم قرار است به زودی از سوی انتشارات «تکا» مطالب عاطفی و دلنوشته‌های بنده راهی بازار کتاب شود.
وی با اشاره به برگزاری شب‌های شعر عاشورایی عنوان کرد: مجموعه‌ کتاب‌هایی که طی 25 دوره چاپ شده و اشعار برگزیده‌ انتخاب و تحت عنوان برگزیده، با نقد و بررسی، تکمیل و منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: البته طی این 25 سال مجموعه کارهای منتخب چاپ شده است؛ اما برگزیده‌های این 25 دوره به زودی منتشر خواهد شد.

شنبه 27 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط