loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده شعرها و تصاویر «سید حسن حسینی»

نویسندگان مرتبط : سید حسن حسینی

گزیده شعرها و تصاویر «سید حسن حسینی» به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران منتشر می‌شود.

به گزارش حوزه هنری استان تهران، عباس محمدی،مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران،در این باره گفت: گزیده شعر‌ها و تصاویر «سید حسن حسینی» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی این مرکز منتشر می‌شود.

محمدی در ادامه گفت: در این کتاب که به زودی منتشر می‌شود، بیش از 30 شعر از این شاعر به همراه عکس‌هایی از وی به صورت تلفیقی آورده می‌شود.

محمدی با اشاره به این که تلفیق شعر و عکس مهمترین ویژگی این کتاب خواهد بود عنوان کرد: پیش از این کتاب «حرف آخر عشق» که تلفیق شعر و عکس زنده یاد قیصر امین‌پور است توسط مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران به چاپ رسیده است.

مجموعه شعر «هم صدا با حلق اسماعیل»، «گنجشک و جبرئیل»، ترجمه گزیده‌ای از آثار جبران خلیل جبران با نام «حمام روح»، ترجمه کتاب «نگاهی به خویش» از جمله آثار این شاعر است. علاوه بر آن از حسینی در سال83 به عنوان چهره ماندگار نیز قدردانی شده است.

گفتنی است همه آثار دکتر سید حسن حسینی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 22 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط