loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ آغازین فراماسونری در ایران منتشر می شود

جلد پنجم و آخرین جلد مجموعه «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» با نگارش یحیی آریا بخشایش توسط سوره مهر منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلد پنجم و آخرین جلد مجموعه «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» با نگارش یحیی آریا بخشایش توسط سوره مهر منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، مجموعه پنج جلدی«تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» دربردارنده مجموعه اسناد «لژ بیداری در ایران» است که در اوایل انقلاب از منزل ذکاالملک فروغی به حوزه هنری رسید و پس از آن تصمیم گرفته شد در پنج جلد منتشر شود.

بر همین اساس تاکنون چهار جلد از این مجموعه منتشر شده است و جلد پنجم و آخرین جلد از این مجموعه نیز به زودی منتشر خواهد شد.

در این جلد اعضای «لژ بیداری در ایران» را با ویژگی های مختلف طبقه شده است، ویژگی ها، خواستگاه، محل تحصیل، شغل پدر و شغل خودشان در قالب جدول عرضه شده است.

همچنین مجموعه اسناد 9 نفر دیگر از کسانی که برای عضویت به لژ بیداری ایران معرفی شده بودند و پایان کار این جنبش در ایران از دیگر بخش های این کتاب پژوهشی و کاربردی است.

گفتنی است جلد اول و دوم این مجموعه توسط حمیدرضا شاه آبادی و از جلد سوم به بعد زیر نظر یحیی آریا بخشایش در دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری تدوین شده است.

جلد پنجم «تاریخ آغازین فراماسونری در ایران» در 600 صفحه،قطع رقعی و در تیراژ 2500 نسخه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

گفتنی است درباره غرب، صهیونیسم و فراماسونری کتابهای فراوانی در سایت پاتوق کتاب موجود است.

سه‌شنبه 12 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط