loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار اولین شماره نشریه «سوره اندیشه»

این مجله اولین شماره از دوره‌ جدید مجله سوره در قالب جدید است. در دوره جدید انتشار سوره مطالب خود را در سه بخش خبری، حِکمی و ذوقی در قالب مجله خبری، مجله تحلیلی و ضمیمه ادبی- هنری عرضه می کند.
مجله خبری که در این سری به سرویس خبر و گزارش تقلیل یافته است، اطلاع رسانی اخبار چهار حوزه ایران، اسلام، جهان عرب و جهان غرب را در بخش های ادبی، هنری و اندیشه ای بر عهده دارد.
مجله تحلیلی نیز شامل بخش های سبک زندگی، نظام اجتماعی، نظریه، تفکر، هنر و تاریخ است که با نگاهی تاریخی، جامعه شناختی و فلسفی به بررسی مفاهیم، موضوعات، مصادیق و جریان های اجتماعی ایران، اسلام و غرب می پردازد.

ضمیمه ادبی-هنری نیز که بخش ذوقی این دوره است در هفت اقلیمِ طلیعه و طلایه، ساحت سیاحت، آستان داستان، «نما» نمای، چامه و چکامه، طرایف و ظرایف و نگاره ها و نگره ها عرضه می گردد که به ترتیب به یادداشت ماه، روایت، ادبیات داستانی، ادبیات نمایشی، شعر و ترانه، طنز و فکاهه و جستار ادبی- هنری اختصاص دارند. .

این نشریه خواندنی از طریق سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.

چهارشنبه 20 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط