loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «جریان شناسی سیاسی فرهنگی ایران»

کتاب "جریان شناسی سیاسی فرهنگی ایران" نوشته رمضان شعبانی سارویی، توسط نشر اعتدال قم و با همکاری سازمان مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی منتشر خواهد شد.

عمار عطاءپور، معاون سازمان مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار داشت: کتاب "جریان شناسی سیاسی فرهنگی ایران" در سه فصل با عنوان‌های "کلیات"، "جریان شناسی قبل از انقلاب اسلامی" و "جریان شناسی بعد از انقلاب اسلامی" تدوین شده است.

وی افزود: جریانات سیاسی فرهنگی به عنوان یکی از گروه‌های مرجع اجتماعی در جامعه، نقش تعیین کننده‌ای در مهندسی سیاسی فرهنگی تاریخ معاصر ایران به‌ویژه در عصر پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌ داشته‌اند. بر این اساس، رشدیافتگی و بالندگی فکری و همچنین روزآمد شدن اطلاعات و آگاهی اقشار جامعه از جریانات تأثیرگذار در تحولات کشور، مؤلفه مهمی‌ در روشنگری و تثبیت انقلاب اسلامی‌ در مواجهه با جنگ نرم در دهه چهارم انقلاب است.

معاون سازمان مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی ‌تصریح کرد: کتاب "جریان‌شناسی سیاسی فرهنگی ایران" درصدد است با تحلیل جریان‌های سیاسی فرهنگی ایران در سده گذشته، به‌ویژه عصر پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مدل‌سازی این جریان‌ها، به بررسی آن‌ها بپردازد.

وی در پایان یادآورشد: این کتاب در شمارگان 3000 هزار نسخه، قطع رقعی، 240 صفحه و بهای 40 هزار ریال از سوی نشر اعتدال قم و با همکاری همکاری سازمان مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی چاپ و روانه بازار خواهد شد.

سه‌شنبه 26 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط