loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستند زندگی استاد دینانی در پایان راه

مستند زندگی غلامحسین ابراهیمی دینانی استاد حوزه فلسفه و شعر با عنوان "فیلسوف از نمای نزدیک" به تهیه‌کنندگی مرکز سینمای مستند و تجربی توسط کریم فیضی و سیدجواد میرهاشمی، مرحله تدوین خود را پشت سر گذاشت.

کریم فیضی از شاگردان دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی با اعلام این خبر به مهر، گفت: مونتاژ این کار هم انجام شده و مرحله پایانی و همان روتوش کار باقی مانده است. قصد داشتیم این فیلم را در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت دهیم که اعلام شد این جشنواره امسال بخش مستند ندارد.

به گفته این پژوهشگر در این مستند با اعضای خانواده و بسیاری از نزدیکان و حتی منتقدان آرای این استاد رشته فلسفه از جمله مصطفی محقق داماد، علی‌اشرف صادقی و تمامی اعضای هیئت علمی مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی گفتگو شده و در روند ساختش از آخرین فناوری‌هایی که برای تهیه یک فیلم مستند به ویژه نوع پرتره آن به کار می‌رود، استفاده شده است.

به گفته این پژوهشگر حوزه تاریخ و فلسفه تدوین فیلم "فیلسوف از نمای نزدیک" در 100 دقیقه به پایان رسیده است.

گفتنی است اغلب آثار دکتر دینانی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 28 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط