loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یهود علیه صهیونیسم

کتاب «یک قرن مبارزه یهود علیه صهیونیسم» نوشته یاکوب رابکین با ترجمه عبدالرسول دیانی با ویراستاری علمی محمد دهدشتی منتشر شد.
کتاب «یک قرن مبارزه یهود علیه صهیونیسم» به قلم یکی از استادان یهودی دانشگاه‌های کانادا با استناد به متون یهودیت و دیدگاه اندیشمندان مذهبی و فرهنگی یهود و همچنین استفاده از اسناد و شواهد تاریخی به طرز باورنکردنی اثبات می‌کند که ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر پیروی از یهودیت نه تنها درست نیست بلکه از زمان تاسیس تا کنون عملا در نفی، تحقیر و خیانت به یهودیت حرکت کرده است.
این در حالی است که صهیونیست‌ها از کنفرانس بال تا کنون به هر دستاویزی متوسل شده‌اند تا خود را تنها نماینده و حامی انحصاری یهودیان دانسته و هر نگاه منتقد و مخالف خود را به هر شیوه ممکن حذف فیزیکی یا شخصیتی کنند.
این کتاب 7 فصل دارد.
چند نکته مقدماتی، یک هویت جدید، سرزمین اسرائیل: تبعید و بازگشت، استفاده از زور، تشریک مساعی و محدودیت‌های آن ، صهیونیسم، هولوکاست و کشور اسرائیل و پیش بینی تخریب و استراتژی‌ها برای بقا عنوان فصل‌های کتاب هستند.
انتشارات امیرکبیر کتاب «یک قرن مبارزه یهود علیه صهیونیسم» را در 411 صفحه با قیمت 8هزار تومان منتشر کرده است.
در زمینه شناخت صهیونیسم و یهود کتابهای فراوانی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 17 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط