loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهار کتابی موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی

موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی پنج عنوان کتاب را در بهار سال 1390 منتشر می‌کند. این موسسه چاپ در مجموع شش عنوان اثر را در کارنامه سال 1389 خود دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جلد سوم "روزشمار تاریخ معاصر ایران" تدوین هدایت‌الله بهبودی، گزیده سه جلد از کتاب "تاریخ مجاهدین خلق، پیدایش تا فرجام" ، "از قاجار به پهلوی" و "رضاشاه و بریتانیا" نوشته محمدقلی مجد، جلد سوم "تاریخ سیاسی ایران معاصر؛ بسترهای تأسیس سلطنت پهلوی" نوشته حسین آبادیان و "حزب پان‌ایرانیسم" نوشته مظفر شاهدی، عناوین آثار منتشر شده موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی در سال 1389 به شمار می آیند.

همچنین این موسسه پنج عنوان کتاب برای بهار سال 1390 در دست چاپ دارد. جلد دوم "چریک‌های فدایی خلق؛ انقلاب اسلامی و تغییر در گفتمان" نوشته محمود نادری، "ایران در جنگ جهانی اول" نوشته محمدقلی مجد، "تمامیت ارضی ایران در دوران پهلوی" تدوین محمدعلی بهمنی‌قاجار، جلد اول "روابط ایران و اسراییل" نوشته محمدتقی تقی‌پور و بازتولید جلدهای اول و دوم "تاریخ سیاسی ایران معاصر" نوشته حسین آبادیان عناوین این آثارند.

سی‌امین شماره فصلنامه موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی (مطالعات تاریخی) با موضوع تسخیر لانه جاسوسی نیز بهار سال 1390 منتشر می‌شود.

همچنین کتاب مقالات برگزیده دومین همایش "ایران و استعمار انگلیس" که توسط موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی و با همکاری 12 مرکز پژوهشی، سوم اسفند سال جاری برگزار شد، سال آینده به چاپ خواهد رسید

جمعه 27 اسفند 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط