loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم»

نویسندگان مرتبط : سید محمدرضا صفوی

کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم (معانی واژه‌ها و ساختارها)» به قلم سید محمدرضا صفوی از سوی بوستان کتاب قم منتشر شد.‌‌

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، این تفسیر آموزشی قرآن کریم به تهیه‌کنندگی مرکز فرهنگ و معارف قرآن در دو مجلد مجزا روانه بازار نشر شد.

بنابر این گزارش از جمله ضرورت‌ها در حوزه تدوین این اثر ارائه متنی آموزشی از تفسیر قرآن برای پایه‌های مختلف حوزوی است به این هدف که دانش‌پژوهان با گذراندن مراحل پیش‌بینی شده به رتبه‌ای از علم تفسیر دست یابند که بر استخراج حقایق قرآن توانا شوند.

در این اثر که در دو مجلد منتشر شده، کلمات هر آیه تحلیل و معانی و ساختار آن‌ها تبیین می‌شود و بر مبنای آن‌ها معنای آیه ارائه شده و برحسب نیاز تفسیری کوتاه بیان می‌شود.

مطالب کتاب از منابع معتبر و اصیل استخراج شده و به‌ گونه‌ای نگاشته شده که هم با سطح علمی دانش‌پژوه هم‌خوان بوده و هم نیاز به استاد احساس نشود. فراگیری این دو مجلد دانش‌پژوه را بر شناخت عمده کلمات قرآن و دریافت معانی و تحلیل آن‌ها توانا می‌سازد و او را برای رسیدن به هدف نهایی یاری می‌کند.

یادآور می‌شود، جلد اول و دوم این اثر در قطع وزیری و نوع جلد شومیز به ترتیب در تعداد 308 و 320 صفحه و به بهای 56000 و 58000 ریال روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب ارزشمند به زودی از سوی سایت پاتوق کتاب و موسسه کتاب فردا توزیع خواهد شد.

چهارشنبه 17 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط