loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشر راهکارهای عدالت اجتماعی در نظام اسلامی

نویسندگان مرتبط : کانون اندیشه جوان

کتاب"راهکارهای عدالت اجتماعی در نظام اسلامی" به قلم سید کاظم سید باقری، از سوی کانون اندیشه جوان منتشر شد.

بخش اول این اثر "بنیاد های نظری" نام دارد که "پیوند عدالت و شریعت"و "نسبت سنجی عدالت با مفاهیم مرتبط" از جمله سرفصل های این بخش به شمار می روند.

در قسمتی از پیشگفتار این کتاب آمده است: "هنگام ورق زدن برگ های تاریخ حیات اجتماعی انسان، عدالت نیز هر فصلی به چشم می آید از فصل های زرد بی عدالتی های فراگیر تاریخ تا برهه هایی اندک از رویش عدل و دادهای بهاری. و این کهنه دست نوشته انسان، ماجرای ناکامی ها و فراز آدمی در دستیابی به عدالت است می توان در دوردست ترین نقطه های حیات اجتماعی، عدالت را هم کنار خواست های همیشگی انسان دید؛ همگام با سعادت، امنیت، سلامت و... این خصلت آرزوهایی اصیل انسانی است که با همیشه تاریخ همگام است".

"نسبت سنجی عدالت با مفاهیم مرتبط" عنوان بخش دوم اثر مذکور است که "زمینه های اجرایی نشدن عدالت اجتماعی"، "راهکارهای اجرایی عدالت اجتماعی در نظام اسلامی"و "ارزیابی هست ها تکاپو برای تحقق باید ها" فصل های این بخش است.

کتاب " راهکارهای عدالت اجتماعی در نظام اسلامی" در297صفحه و با شمارگان 2هزار و پانصد نسخه منتشر شده و قیمت آن 3100 تومان است.

علاقمندان جهت دریافت این کتاب می توانند به نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی تقاطع بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید بهشتی- شماره 1/271 مراجعه نموده یا با شماره های 88503341 و 88730446 تماس بگیرند. پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتشارات از طریق آدرس اینترنتی www.poiict.org قابل دسترسی است.

یکشنبه 21 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط