loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بی‌انسان» فاضل نظری از راه می‌رسد

نویسندگان مرتبط : فاضل نظری

مجموعه‌ای از غزلیات فاضل نظری با عنوان «بی‌انسان» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) فاضل نظری، شاعر، در نظر دارد تا مجموعه‌ای از غزلیات خود را تدوین و منتشر کند. هنوز تعداد سروده‌های این مجموعه که در قالب غزل به نظم درآمده، مشخص نیست.

پیش از این قرار بود تا «بی‌انسان» برای نمایشگاه بیست‌وچهارم آماده و منتشر شود که به دلیل عدم اتمام اثر، این کار صورت نگرفت. موضوع و حال‌و هوای این مجموعه همانند «گریه‌های امپراطور»، عاشقانه است.

همچنین بازچاپ سروده‌های پیشین این شاعر با عنوان «گریه‌های امپراطور» برای هفدهمین بار از سوی نشر هزاره ققنوس نیز برای نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

دو اثر دیگر نظری با عنوان «اقلیت» و «آن‌ها» نیز از این شاعر برای سیزدهمین بار از سوی انتشارات سوره مهر بازچاپ و به نمایشگاه کتاب خواهد رسید.

گفتنی است 3 مجموعه اخیر نیز در قالب غزل و با موضوعات مذهبی و آیینی و عاشقانه به نظم درآمده‌اند.

شیوه پرداخت شاعر در این آثار بیان و نگاه نو و تازه به مضامین سنتی است. به کاربردن واژگان زیبا و متناسب با فضای شعر و ردیف‌های بدیع از دیگر ویژگی‌های سروده‌های نظری است.

گفتنی است مجموعه سه گانه شعری این شاعر در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 30 فروردین 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط