loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شطرنج با ماشین قیامت راهی سوپرمارکت‌ها می‌شود

نویسندگان مرتبط : حبیب احمد زاده

رمان "شطرنج با ماشین قیامت" نوشته حبیب احمدزاده، سومین اثر انتشارات سوره مهر است که به زودی در سوپرمارکت‌های شهر تهران عرضه خواهد شد. وقایع این رمان در آبادان و 3 روز از روزهای محاصره این شهر توسط نیروهای ارتش متجاوز صدام اتفاق می‌افتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) پس از توزیع موفق کتاب "دا" در سوپر مارکت‌های شهر تهران، انتشارات سوره مهر چندی پیش رمان "شاه بی‌ شین" نوشته محمدکاظم مزینانی را نیز وارد سوپرمارکت‌ها کرد.

این ناشر رمان "شطرنج با ماشین قیامت" را که تاکنون جوایز ادبی مانند شهید حبیب‌غنی‌پور و تقدیر کتاب سال دفاع مقدس و نامزدی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را به دست آورده، برای عرضه در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های ویدئو رسانه‌های خانگی آماده می‌کند.

این رمان علاوه بر ترجمه به زبان های انگلیسی، آلبانیایی، فرانسه و عربی و انتشار توسط انتشارات مزدا در آمریکا، به عنوان منبع درسی در دانشگاه راتجرز این کشور تدریس می‌شود.

چاپ چهاردهم رمان "شطرنج با ماشین قیامت" در غرفه انتشارات سوره مهر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. این رمان برای اولین‌بار در سال 1385 به چاپ رسید.

این کتاب و دیگر کتاب این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 18 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط