loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فروش 9000‌ نسخه از کتاب خاک‌های نرم کوشک

کتاب "خاک‌های نرم کوشک"، زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید عبدالحسین برونسی را به قلم سعید عاکف در بردارد. انتشارات ملک اعظم در روزهای سپری شده از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 9000 جلد از این اثر را به فروش رسانده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب‌ "خاک‌های نرم کوشک" همچنان با استقبال مخاطبان روبروست. به طوری که چاپ 147 این اثر به پایان رسیده و چاپ 148 آن آماده عرضه در نمایشگاه کتاب 24 است.

این کتاب زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید عبدالحسین برونسی را به قلم سعید عاکف در بردارد. برونسی در سال 1321 در روستای "گلبوی" تربت حیدریه متولد شد و در 23 اسفند سال 1363 با مسوولیت فرماندهی تیپ جوادالائمه(ع) به شهادت رسید. پیکر این شهید هفدهم اردیبهشت 90 در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بهشت رضا(ع) در مشهد به خاک سپرده شد.

به گفته سعید عاکف، نویسنده "خاک‌های نرم کوشک"، این کتاب مدتی پیش در لبنان به زبان عربی ترجمه و به چاپ رسیده است. همچنین نامه‌های ارسال شده از مخاطبان این اثر به دفتر انتشارات انتشارات ملک اعظم بیان‌گر این نکته‌اند که کتاب "خاک‌های نرم کوشک" به زبان‌های فرانسه و انگلیسی در کشورهای غربی و آمریکایی منتشر شده است.

کتاب "تپه جاویدی و راز اشلو"، شامل زندگی‌نامه شهید مرتضی جاویدی به قلم اکبر صحرایی، دومین اثر پرفروش انتشارات ملک اعظم در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب است. تاکنون حدود 1500 نسخه از این کتاب به فروش رسیده‌اند.

غرفه انتشارات ملک اعظم در سالن شبستان مصلای تهران، راهروی 12، شماره 7 واقع است.

گفتنی است همه آثار این انتشارات و این نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط