loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اتوبوس‌ کتاب پایداری می‌آید

فرهنگسرای کار، برای معرفی تازه‌های نشر ادبیات پایداری، 2 دستگاه اتوبوس را در قالب خانه فرهنگ سیار، راهی محلات منطقه 9 شهرداری تهران می‌کند. این برنامه از نخستین روز تیر ماه 90 اجرا می‌شود.

آیدین ‌روشن‌ضمیر، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای کار با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: فرهنگسرای کار با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با ادبیات پایداری، خانه فرهنگ سیار را فعال می‌کند. این برنامه تا پایان فصل تابستان سال جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: بخش ویژه کتاب‌هایی که در این برنامه معرفی می شوند، آثاری هستند که همزمان با سومین روز خرداد ماه امسال و در سالگرد آزادسازی خرمشهر رونمایی شده‌اند. برنامه‌های دیگری مانند تبادل کتاب و مسابقه کتابخوانی نیز در حاشیه حرکت اتوبوس‌های خانه فرهنگ سیار برگزار می‌شوند.

روشن‌ضمیر ادامه داد: در این اتوبوس‌ها تاز‌ه‌ترین کتاب‌های انتشاراتی‌هایی مانند سوره مهر، روایت فتح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عرضه خواهند شد.

جمعه 27 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط