loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمانی درباره زندگی شهید رجب‌بیگی منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : مرکز اسناد انقلاب اسلامی

یک نویسنده دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی بسیج به نام شهید مهدی رجب‌بیگی گفت: بزودی از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی اثری با نام «کتاب زندگی» پیرامون این شهید منتشر می‌شود.

اصغر استاد حسن معمار خالق آثاری از دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اثر در دست تالیف خود گفت: آخرین ویرایش‌ها بر رمان «کتاب زندگی» با محوریت زندگی شهید مهدی رجب‌بیگی، انجام شده که بزودی این اثر منتشر خواهد شد.

به گفته وی، این شهید بزرگوار از بنیانگذاران جهاد سازندگی، سخنگوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی (ره) و اهل نویسندگی بوده که به زودی این اثر روانه بازار کتاب می‌شود.

معمار عنوان کرد: این اثر در حدود 200 صفحه و از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ می‌رسد.

این نویسنده در ادامه در توضیحاتی درباره کتاب اضافه کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی سازمان بسیج به عنوان این شهید نام‌گذاری شده بر این اساس بنا است این کتاب منتشر شود.

وی در ادامه بیان کرد: شهید مهدی رجب بیگی، سال 1336 در شهر دامغان به دنیا آمد و از سال 1354 در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه تهران به تحصیل پرداخته و در فعالیت‌های دانشجویی شرکت موثر و فعال داشت و از دانشجویان پیرو خط امام(ره) در جریان تسخیر لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا به شمار می‌آمد، وی در روز پنجم مهرماه سال 1359، در خیابان برادران مظفر جنوبی (صبای جنوبی)، توسط عناصر ضدانقلاب و بر اثر اصابت چندین گلوله اسلحه کمری به شهادت رسید.

سه‌شنبه 31 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط