loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ 6 کتاب از راضیه تجار

نویسندگان مرتبط : راضیه تجار

طرح تجمیع آثار راضیه تجار در انتشارات سوره مهر با تجدید چاپ 6 عنوان کتاب از این نویسنده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، تجمیع آثار نویسندگان که از ابتکارات این ناشر برای مجموعه سازی آثار نویسندگان شاخص است، ابتدا در مورد آثار محمدرضا سرشار و دکتر عماد افروغ به اجرا در آمد و در ادامه طبق توافقی که در سلسله جلسات «نویسنده و ناشر»با راضیه تجار صورت گرفت، قرار شد تمام آثار این نویسنده به صورت مجموعه ای واحد منتشر شود.

بر این اساس در مرحله اول این طرح، 6 کتاب از این نویسنده با عنوان های «نرگس‌ها»، «هفت بند»، «سفر به ریشه‌ها»، «از خاک تا افلاک»، «بانوی آبی‌ها » و «بانوی رنگین کمان» تجدید چاپ خواهد شد.

کتاب‌های «نرگس‌ها»، «از خاک تا افلاک»، «بانوی آبی‌ها»، «بانوی رنگین‌کمان» را ناشرانی دیگر منتشر کرده اند که حالا توسط سوره مهر به چاپ دوم می‌رسند.

همچنین کتاب «هفت بند» اولین بار در سال 1375 توسط حوزه هنری منتشر شد و در سال 76 دوباره توسط همین انتشارات تجدیدچاپ شد و حالا توسط سوره مهر به چاپ سوم می رسد.

گفتنی است همه این کتاب ها مراحل آماده سازی را می گذارند و به زودی به چاپخانه فرستاده خواهند شد.

پیش از این کتاب های « آرام شب بخیر»، «فانوسی بیفروز» و «کوچه اقاقیا» منتشر و تجدید چاپ شده است.

راضیه تجار، متولد 1326 و داستان‌نویس است. وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است. این داستان‌نویس دبیر و عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران است.

پنجشنبه 2 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط