loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشر خلاصه‌ای از شش کتاب «طرح ولایت»

نویسندگان مرتبط : محمدتقی مصباح یزدی | معاونت پژوهش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

«بنیادی‌ترین اندیشه‌ها، گزیده‌ای از مبانی اندیشه اسلامی» به قلم حجت الاسلام مجتبی مصباح‌یزدی طی روزهای اخیر منتشر شد. به گفته مدیر تدوین و چاپ موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) این اثر، خلاصه‌ای از شش مبحث اصلی اندیشه اسلامی از معرفت دینی تا فلسفه سیاست است.

محمدرضا روحانی، مدیر تدوین و چاپ موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این اثر هشتاد و هشتمین کتاب کلام و عقاید و پنجاه و ششمین کتاب موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در سال جاری است و نسبت انسان و وحی با اسلام و موضوعات نبوت، قرآن و امامت در این اثر بررسی شده‌اند.

روحانی با اشاره به انتشار شش کتاب که از منابع «طرح ولایت» به شمار می‌آیندگفت: این اثر گزیده‌ای از آن شش کتاب است. معرفت‌ دینی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست، موضوعات این کتاب‌هایند که هر یک از آنها در بخشی جداگانه از آن بررسی شده‌اند.

وی این کتاب را سبب آسان شدن یادگیری منابع اصلی آن برشمرد و گفت: شرکت‌کنندگان در طرح‌های دانشجویی که به مطالعه این شش کتاب نیاز دارند، می‌توانند کلیات آن منابع را در کتاب حاضر بخوانند.

«بنیادی‌ترین اندیشه‌ها، گزیده‌ای از مبانی اندیشه اسلامی» هفته گذشته با بهای 43000 ریال منتشر شد.

گفتنی است همه کتابهای طرح ولایت در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 19 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا

عالیه

17 تیر 1395

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط