loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشنهاد راه‌اندازی «رادیو کتاب» به صداوسیما

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی از ارائه پیشنهاد راه‌اندازی «رادیو کتاب» توسط این مجمع به سازمان صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حمزه‌زاده - مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی - با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان کتابخانه‌های سراسر کشور، گفت: از چندی پیش طرح تأسیس رادیو کتاب در این مجمع، مطرح و بررسی شد و اکنون تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ایجاد حرکتی جدید و فراگیر برای ترویج کتاب و کتابخوانی، چراغ راه ما در این مسیر خواهد بود.

حمزه‌زاده افزود: از ظرفیت اعضای مجمع ناشران انقلاب اسلامی در تأمین محتوای رادیو کتاب استفاده می‌کنیم. در واقع رادیو کتاب دریچه تازه‌ای رو به فرهنگ است که بازوی رسانه‌یی فعالان تولید، توزیع و نشر کتاب خواهد بود.

مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی تصریح رهبر معظم انقلاب بر لزوم ترویج کتاب‌های خوب و سالم و جلوگیری از تغذیه معنوی ناسالم را نشان‌دهنده ظرافت و حساسیت فعالیت در عرصه تبلیغ کتاب دانست و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی رادیو کتاب بخشی از دغدغه ایشان با حرکت فعالان انقلابی حوزه نشر بر طرف شود.

حمزه‌زاده با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان صداوسیما برای افتتاح رادیو کتاب گفت: مسؤولان این سازمان از طرح مجمع ناشران انقلاب اسلامی بسیار استقبال کردند و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این رادیو باشیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار مسؤولان کتابخانه‌های بزرگ و عمومی و جمعی از کتابداران سراسر کشور همه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی کشور را به حرکتی جدید و فراگیر در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی فراخواندند و خاطرنشان کردند: تیراژهای چندهزاری و چاپ‌های مکرر کنونی کتاب، شایسته کشوری 75 میلیونی و با جمعیت گسترده جوان نیست.

سه‌شنبه 4 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط