loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «روایتی ساده از سرگذشت فلسطین»

انتشارات آرون در سال‌های اخیر فعالیت‌هایش را بر موضوع فلسطین و اسراییل متمرکز کرده است. کتاب «روایتی ساده از سرگذشت فلسطین» از جمله تازه‌ترین آثار این انتشارات است که یک معرفی 168 صفحه‌ای از اوضاع فلسطین را شامل می‌شود.

شهرام سلطانی، مدیر انتشارات آرون، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این اثر را می‌توان خلاصه‌ای از دانشنامه فلسطین دانست که سال گذشته از سوی انتشارات آرون منتشر شده بود.

وی افزود: خوانندگان این کتاب 168 صفحه‌ای، با سرگذشت فلسطین اعم از تاریخ، ادیان، ورود نخستین خارجی‌ها به فلسطین و ریشه گرفتن صهیونیست‌ها در این کشور آشنا خواهند شد.

به گفته سلطانی، مجید صفاتاج (نویسنده کتاب) موضوعات مربوط به فلسطین را با بررسی اجمالی انتفاضه و تلاش مردم این کشور برای بازستاندن حقشان به پایان می‌برد.

مدیر انتشارات آرون با اشاره به تمرکز این انتشارات در سال‌های اخیر بر موضوع فلسطین و اسراییل گفت: بیشترین مخاطب و خریداران این کتاب‌ها، سازمان‌های دولتی‌اند.

وی افزود: استقبال مردم به این کتاب‌ها چندان چشم‌گیر نیست، اما این مساله را نباید به حساب بی‌علاقگی آنها به موضوع فلسطین گذاشت زیرا مسایل مردم این کشور از جمله موضوعات روزانه رسانه‌های تصویری، شنیداری و مطبوعات در کشورمان است. بنابراین، مردم اطلاعات مورد نیازشان از این راه‌ها کسب می‌کنند.

کتاب «روایتی ساده از سرگذشت فلسطین» در شمارگان 1000 نسخه، 168 صفحه و بهای 3400 تومان منتشر شده است.

شنبه 15 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط