loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جای پای ابراهیم» تجدید چاپ شد

سفرنامه«جای پای ابراهیم» نوشته محمد ناصری از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شد. این کتاب که برگزیده جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران است در سال ۱۳۷۲به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، محمد ناصری،‌ مسوول کارگاه قصه و رمان حوزه هنری و نویسنده اثر، این کتاب را صرفا یک سفر نامه خام ندانست و تاکید کرد که در این کتاب مسایل آموزشی حج تا حدودی باز گو شده است.

ناصری درباره «جای پای ابراهیم» گفت: از آنجایی که مقام ابراهیم جایگاهی والا و چشمگیر در سفر حج است و این مقام والا دیدگان و اذهان هر زائری را به خود جلب می‌کند، تصمیم گرفتن کتابم را با نام این جایگاه شریف نام‌گذاری کنم.

مسوول کارگاه قصه و رمان حوزه هنری همچنین گفت: در نگارش این کتاب، از سفرنامه‌های مطرحی چون «خسی در میقات» جلال آل‌احمد، کتاب «حج» دکتر شریعتی و سفر‌نامه ناصر خسرو، ایده گرفتم و البته بیشترین تاثیر را کتاب «حج» دکتر شریعتی بر من داشت.

ناصری درباره جایگاه سفرنامه‌نویسی توضیح داد: اگر هر موضوعی در قالب مشخص و مدونی درآید، نتیجه کار مطلوب می‌شود، سفرنامه چنین حالتی دارد و اگر به خوبی ایده‌پردازی شود و به تحریر درآید، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

سه‌شنبه 18 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط