loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو عنوان کتاب دیگر از شهید آوینی منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید مرتضی آوینی

دو عنوان کتاب دیگر از شهید آوینی منتشر شد. نشر واحه که در حال حاضر عهده‌دار چاپ آثار شهید آوینی است، دو عنوان دیگر از آثار او را منتشر کرده است: «آغازی بر یک پایان» و «رستاخیز جان» نام کتاب‌هایی است که به‌تازگی توسط این انتشارات چاپ و آماده‌ی توزیع شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «آغازی بر یک پایان» شامل مقالاتی درباره‌ی انقلاب اسلامی، مبانی اعتقادی حکومت دینی و وضع موعود است و «رستاخیز جان» مقالات آوینی در حوزه‌ی ادبیات، فرهنگ، هنر و رسانه را دربر می‌گیرد.
این دومین سری از کتاب‌های این شهید است که توسط نشر واحه چاپ و روانه‌ی بازار می‌شود. در مرحله‌ی اول، سه کتاب «آینه‌ی جادو»، «فردایی دیگر» و «فتح خون» در بیستم فروردین‌ماه امسال هم‌زمان با هجدهمین سالگرد شهادت آوینی منتشر شد.
نشر واحه که توسط خانواده شهید آوینی اداره می‌شود، امیدوار است تا بهار سال آینده کل مجموعه‌ی 12جلدی آثار او را در دسترس مخاطبان علاقه‌مند قرار دهد.

گفتنی است آثار شهید آوینی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع می شود.

پنجشنبه 20 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط