loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قهرمانان کوچک کربلا» به کتابفروشی‌ها آمدند

نویسندگان مرتبط : محبوبه زارع

تاب «دو چشم ناتمام؛ قاسم و عبدالله(ع) چشمان امام حسن(ع)» نوشته محبوبه زارع از سوی موسسه بوستان کتاب تجدید چاپ شد.*
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر، سومین کتاب از مجموعه آثار «قهرمانان کوچک کربلا» است که در قالبی ادبى ـ داستانى و با استناد به منابع معتبر تاریخى، به ترسیم بخشی از واقعه عظیم عاشورا می‌پردازد.

مجموعه «قهرمانان کوچک کربلا» به معرفى شخصیت‌هاى کوچک حادثه کربلا از جمله امام باقر(ع)، قاسم‌بن حسن، عبداللّه‌بن حسن، طفلان مسلم، على‌اصغر و رقیه(علیهم‌السلام) اختصاص دارد و با بیانى عاطفى، تصویرهایى از آن واقعه بزرگ را به‌گونه‌اى ملموس در برابر مخاطبان نوجوان خود تبیین می‌کند.

در این اثر به‌طور اختصاصی به تبیین زندگی و نحوه شهادت دو جگرگوشه سبط اکبر، یعنی حضرت قاسم و عبدالله‌بن حسن مجتبی(ع) در قالب «پنج تماشا» توجه شده است.

از دیگر آثار این نویسنده دینی می‌توان به کتاب‌های «یک بال و دو پرنده»، «دریا، طوفان، تلاطم، پنجره‌ای به آفاق شخصیت شگفت امام حسن مجتبی(ع)»، «آلبوم عاشورا، انعکاسی از لحظه‌های حماسه‌آفرینی سیدالشهداء(ع)»، «قاصدک کربلا، حضرت رقیه(س)»، «باغ سیب، درخت شکیب، هفتاد و دو شاخه از درخت یادگار عاشورا امام زین‌العابدین(ع)» و کتاب «ستاره غربت، محمدبن علی(ع)، تنها ستاره امامت که در کودکی در عاشورا درخشید» اشاره کرد.

چاپ پنجم کتاب «دو چشم ناتمام (قاسم و عبدالله(ع) چشمان امام حسن(ع)» با شمارگان 2000 نسخه،در 68 صفحه و بهای 18000 ریال راهی بازار نشر شده است.

گفتنی است همه آثار این نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه و توزیع است.

یکشنبه 23 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط